Glad Påsk! (Lisa)

tjolahopp och glad påsk på er.
ät mycket godis. och så.
Vi kanske ska få en gästbloggare :) kul va!? Eftersom ella aldrig bloggar och jag ganska sällan så kommer kanske våran vän Liza blogga här ibland. Det kan ni verkligen se fram emot! Ingen skriver så j***a roliga texter som hon. Ella ska skriva recentioner när hon kmmer ihåg, så får vi se hur det blir då. Bloggen kommer säkert bli mycket roligare.

Jag har föresten tänkt en del på namn. Jag skulle vilja ha ungefär 4 barn när jag blir stor.Jag har några namn...
Zacharias, som antagligen kommer att kallas Zack men det gör ingenting:), Nora, det är lite gammaldags och så himmla fint!, Erik, det heter min morfar och han blev så glad när jag sa det;D, Sen skulle jag vilja att en av mina söner(om jag får Några) skulle heta Nicholas, antingen i första namn eller i andra namn, för det hette min Pappa <3,

Nu ska jag snart kanske spriinga över till Lina.

P.S
Min kompis anna www.annaekborg.blogg.se ska KANSKE ha en outffittävling, PÅSKTEMA OFC! Den ska jag absolut vara med i och det tycker jag att ni också ska om det bli r någon :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Tävlingen igång!♥

2010-04-02 @ 20:48:35
URL: http://annaekborg.blogg.se/
Postat av: Brady Pitty and Lizzie

Omg, jag och Brad Pitt ska gästblogga tillsammans 8D



And Zacharias is a very nice name! (:

2010-04-05 @ 18:18:42
Postat av: lisa

woohoow!!



a veet, jag skickar lösen på mail... ;)

2010-04-06 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0