sdfghjkl(lisa)

igår var jag med anna på bio. Denna bio var ett mycket patetiskt försök på att få filmen så att den liknade "Love Actually", bion hette "Valentine day". Okej, det fanns väl bra saker med den, men den var ändå så jääkla deppig. Antingen var det en patetisk flickvän eller någon otrogen eller någon som sålde barnförbjudna telefon samtal eller några som hade en fest för att de HATADE valentines day eller någon som blev lämnad efetr att ha friat... Den slutade lyckligt så klart eftersom det var en maerikansk kärlekskomedi, men slutet var konstigt. Denna film rekomenderas inte...

Men annars var den dagen väldigt kul! Jag var med Anna typ hela dagen och vi var ute och fotade och Anna försökte DESPERAT att få tag på Thieffry. (och vi åt galet för mycket godis...) Men ni kan inte få se bilderna än. Kanske nästa vecka eller nåt.
Men en bild ni kan få se är på mig och en söt liten unge vid namn Judith på Påskafton, hon tyckte välditg mycket om att leka med hår...



Kommentarer
Postat av: Anna

Dagen var bäst!!

Ses kanske i eftermiddag!



Xxx

Anna



P.S

Du måste lägga ut bilderna från igår.

2010-04-07 @ 11:13:06
URL: http://annaekborg.blogg.se/
Postat av: lise

vet! japp ;)



men då ser ju alla min outfit!! hihi

2010-04-07 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0