Systemkamera (liza)

Nu har jag fått ett ryck och bestämt mig för att jag ska köpa en mkt fin systemkamera. För digitalkameran jag har nu är verkligen inte bra D: Elr den duger väl och så, men den är inte så najsig som en systemkamera :D Men jag måste köpa den för egna pengar D: Så den får inte kosta mer än 3000 kr, för annars har jag inga pengar kvar till annat (som choklad och andra viktiga saker.)
Jag hittade en som såg ganska bra ut på blocket för 2900, och nu ska pappa åka och kolla på den (jag vågar inte följa med ehehehehe.)
Men nu sitter jag i alla fall här och väntar på att pappa ska komma så att vi kan åka och kolla på nya kameror, fast jag tror inte att jag hittar någon ny för 3000, ingen bra iaf... :D


Kommentarer
Postat av: Miri

Najjs :D

Vill också ha D:

2010-04-13 @ 08:25:25
URL: http://mirimokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0