AliceInWonderland (lisa)

Tjosan,

Kom nyss hem från en mycket sevärd film, Alice in wonderland. Den var skitbra speciellt the hatter...
(Johnny Depp) Jag ska be Ella skriva en recention(stavning) om den sedan om hon vill. Om jag inte får henne att göra det får jag väl fråga någon annan för jag suger på att skriva recentioner.

Jag har nu också bestämt mig för vilken bok jag ska läsa på svenskan, Alice i Underlandet ^^
Jag får låna den imorgon nnär jag kanske ska ner på stan då jag ska uträtta de här små ärendena:

♥ Kolla på jacka, en jättesnygg lila från H&M

♥ Köpa någon tjocktröja(om jag hittar nån)

♥ Köpa en t-shirt/skjorta (om jag hittar nån)

♥ Hämta ut mina glasögon som harr varit på lagning och jag har glömt bort 8)

Byebye :)

Ps.
Glöm inte rosettävlingen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0